duminică, 9 august 2015

S-auzim de bine !

   Am auzit de nenumărate ori urarea/ expresia asta cumpătată, așezată, bătrânească ca o invitație subtilă la " ce-o da Dumnezeu", dar recunosc că până acum, un moment prag în existența mea labirintică, nu i-am dat niciodată importanța cuvenită, iar acum înfuriată pe ignorarea mea inteligentă de "intelectuală" înfumurată mi-a invadat urechile din toate părțile, colțurile și punctele cardinale, până când am simțit nevoia să  mi le, să nu o mai aud, anticipând-o însă pe buzele celui care o rostea, în urechile mele înfundate de prea mult bine viitor.
   Poate intenția oamenilor a fost laudabilă urându-mi ceea ce îmi doresc și eu, de ce însă eu am șimțit-o ca pe altceva decât era ea menită să fie. Expresia asta mi-a dat sntimentul de om în vizită condus la poartă, în urma căruia ea, poarta, trebuia să se închidă. "Să auzim de bine", și încă un zăvor s-a mai închis în fața mea... Cumva destul de mulți oameni din fosta mea viață au decis că este cel mai nimerit lucru să mă scoata și ei dintr-a lor, închizând poarta vieților lor, în urma unei plecări la care eu nici nu mă gândisem deocamdată.
   Să fi înțeles ei oare mai bine decât mine că dispariția liantului dintre mine și ei nu ar mai face posibilă o comuniune între vechi și nou? Să fi fost eu oare un om atât de odios încât prezența mea în viețile lor să nu mai fie dorită? 
   Probabil că da. Se spune că fiecare primește ce merită. Eu merit (meritoasa de mine !!) urări de bine despre care ei trebuie să audă transmis din cunoștință în cunoștință așa ca despre cineva care la un moment dat a facut parte din viețile lor dar care a trebuit invitată afară elegant și subtil.
    Păi "s-auzim de bine " zic și eu cu regretul că ei au decis să plece din lista mea de rude, de bună voie și nesiliți de nimeni, dar cum relativism cu forța nu se poate, viața mi-a mai dat o lecție importantă. Aceea că oamenii vin și pleacă în destinul nostru așa cum hotărăște fiecare că îi este cel mai bine. Cine vrea să plece e dreptul să o facă. Cine vrea să rămână e plăcerea mea să îl am aproape !
   S-auzim de bine ! Cred că începe să îmi placă.

Sursa foto - Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu