miercuri, 19 august 2015

Nu mă întreba...

  Dacă mă vei întreba de ce plâng,
 Iți voi spune că e doar o picătură
    De rouă, izvorâtă din cerul ochilor,
    Și coborâtă pe petala obrazului meu,
 În căutarea buzelor însetate de ea.
        
        
 De vrei să știi de ce strig,
 Iți voi spune că e doar șuierul vântului,
    Măturând o pădure de umbre,
 În căutarea acelui copac puternic
 În scorbura căruia să se adăpostească.
        
        
 De vrei să vezi de ce suspin,
    Îți voi arăta că e doar vuietul unei cascade
    Izvorâtă din creste sihastre de munte,
 În coborârea ei tumultuoasă și repede,
 Spre albii de râu aflate în cale-i.
        
 Dar nu mă întreba de ce sufăr,
 Caci n-am sa-ți pot în veci arăta,
 Ce urme adânci, dureroase și grele,
 Au lăsat dispariția ta, petrecută în tăcere,
 Ca o fugă tardivă din calea iubirii.
        


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu