miercuri, 12 august 2015

Rămas bun

     


                                                                                                                  In memoriam
                                                                                                                  Celui care a fost
                                                                                  (Ionel Gabriel - 31.10.1974 -12.08.2014)
                                                                                                                                           


                  Aș vrea să-ți spun noapte bună
   Așa cum nu ți-am spus-o nicicând,
   Căci n-am crezut c-o să fie vreo lună
   Când o să lipsești din propriul meu gând.
   
   Aș vrea să te acopăr în dorul meu,
   Mantie fină țesută în trecut,
   În chinul de-a întinde firul cel greu
   Încurcat în durerea de a te fi pierdut.
   
   
   Aș vrea să-ți sărut fruntea curată
   Să o încălzesc cu palmele mele,
   Și toată răceala să-ți fie uitată
   Să simți căldura transmisă de ele.
   
   Aș vrea să privesc chipul tău drag,
   Pășind liniștit pe drumul cel nou,
   Călcând apăsat, în moarte pribeag,
   Spre un alt cer departe de-al meu.
   
   Aș vrea să te aștept la poarta iubirii,
   Rămasă deschisă de când ai plecat
   Ca o revoltă în calea pieirii,
   A mea si a ta, în al vieții păcat.
   
   Aș vrea să fim iarăși iubiții de ieri,
   Numai o clipă așa cum am fost,
   Când nu știam că într-o zi ai să pieri,
   Și-o să rămân într-un trai fără rost.
   
   Aș vrea să vii să îmi mângâi gândul
   Îndreptat către tine cel de departe,
   Așteptând poate, să-ți aud cuvântul
   Ce mi-ar învinge teama de moarte.
   
   Aș vrea să fii sus, aproape de nori,
   Să uiți ce-ai trăit aici pe pământ,
   Să poți să visezi în zeci de culori,
   O altă poveste cu un alt legământ.
                                                                    
 Sursa foto -internet  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu