duminică, 30 august 2015

Palma ta, obrazul meu


   
   
Deschide-ți palma să-mi așez,
Obrazul în căușul ei,
Așa cum se așează un crez
În inimi calde de femei.
   
Să simt pe el doar mângâierea,
Din palma ta catifelată,
Ca primăvara adierea,
De-atâtea flori înmiresmată.
   
Căldură și parfum de om
Ce știe a iubi duios,
Așa cum înflorește-un pom,
Când îl alinți și-l crești frumos.
   
Mă lasă dar să-mi culc obrazul,
Ca luna-n apă oglindirea,
Să-mi simți în palma ta necazul
De-a nu mai ști ce-i fericirea.
   
Și-o lacrimă de vei simți,
Rostogolită în palma ta,
E tot a mea și ea să știi
La fel de pură ca iubirea.
   
Și palma ta și-obrazul meu,
Se vor iubi nemărginit,
Căci amândoi știu că e greu,
Să nu mai crezi în infinit.


 Poezie inclusă în volumul "Zbor în suflet" 
     apărut la Editura Libris,

            Brasov, 2017

http://www.libris.ro/zbor-in-suflet-petronela-blebea-LIB978-606-8814-44-5--p1164667.html





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu