vineri, 10 iulie 2015

Gustul iubirii




 Ieri mi-ai dat să gust o îmbrățișare,
 Iar eu m-am bucurat să o primesc,
 Avea în ea parfum de lăcrămioare,
 Și un gust suav de heruvim celest.


 Aș fi rămas închisă în ea pentru vecie,
 Asemeni unei păsări mici,măiastre,
 Ce nu se simte prinsă în colivie,
 Putând zbura oricând spre zările albastre.


 Tot ieri mi-ai dat să gust și un sărut,
 Purta în el aroma serilor târzii,
 Când te chemam și aș fi vrut
 Să nu mai pleci sau să revii.


  L-aș fi păstrat pe buze ziua întreagă,
  Căci m-a făcut să simt plăcut,
  Ce vrajă dulce încă ne mai leagă,
  Cu un mister adânc, necunoscut.


  Mi-e dor să gust și azi iubire,
  O picătură doar din ce-a fost ieri,
  Ca să-mi rămână acolo în amintire,
  Că dragostea-ți nu pleacă nicăieri.


 Și am să-ți cer și mâine un sărut
 Cu gust de buze moi, catifelate
 Să nu-mi refuzi deloc ce am cerut,
 E hrana mea de fiecare noapte.


Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   

http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu