joi, 30 iulie 2015

Ascunde-ma Ingerul meu




Ascunde-mă înger curat
Între faldurile mantiei tale,
Să nu mă găsească durerea
De a-mi fi pierdut amintirile.

Nu-i spune ca sunt încă vie,
Căci va veni să-mi arate
Imagini din propriul trecut,
Găsite de ea pe un drum părăsit.

Ascunde-mă îngerul meu,
După o stea pe bolta cerească,
Să nu mă găsească tristețea
De a-mi fi risipit clipe de viață.


Nu-i spune că plâng liniștit,
Să creadă că plouă de sus,
Căci va veni să-mi arate
Cât de firave îmi sunt lacrimile.

Ascunde-mă înger puternic,
Printre ceilalți îngeri ca tine
Să nu mă găsească regretul
De-a fi uitat să iubesc.

Nu-i spune nimic despre mine,
Nu sunt cineva important,
Și vreau să aștept limpezirea,
Fără să știu că trăiesc.

Ascunde-mă îngere bun,
Printre rândurile unei rugăciuni,
Să port să mă iert într-o zi,
Că am sfidat planul divin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu