joi, 9 iulie 2015

De-a v-ați ascunselea

   
   
   
   Și am fugit tacit din calea mea,
   M-am ascuns undeva o secundă,
   În spatele conștiinței mele rănite,
   Prea înfricoșată de o nouă chemare.
   M-am furișat tiptil fără să spun,
   Ca într-un joc sublim de copii,
   Așteptând să fiu gata de drum,
   Sau să fiu găsită de căutătorul divin.
   Mi-am simțit inima încă bătând,
   Cu tictacul ei aproape mecanic
   Ce putea fi auzit de sus, din Înalt,
   Trădând prezența mea pitită în secret.
   Mi s-a părut că i-am auzit pașii,
   Unul câte unul, zgomot sec și hidos,
   Într-o apropiere vecină cu mintea mea,
   Și apoi mâna lui pe umărul meu:
   Ce bine că te-am găsit în sfârșit!
   El obosise să mă caute aici pe pământ,
   Eu mă odihnisem așteptându-i sosirea,
   Dorind-o dar temându-ma de ea,
   Căci nu vroiam să ies prima din jocul
   Acesta, de-a viața și moartea,
   Început dimineață și continuat mai spre seară,
   Înainte de a ne pregăti pentru noapte,
   Visând la o altă ascunzătoare secretă,
   Dacă ne vom mai juca vreodată la fel.
   " E rândul tău să te pui", a șoptit liniștit,
   Reluându-și mersul sonor și ritmat,
   Depărtându-se dar totuși prezent,
   În sufletul meu de nou ucenic,
   În căutarea celorlalți pitiți ca și mine,
   Ce încă se mai joacă de-a v-ați ascunselea.

Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   


http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667





   

Un comentariu: