sâmbătă, 18 iulie 2015

Fii prințul meu !

Dă-mi înapoi stropul de vis,
Ce l-am pierdut pe drumul tău,
Tu l-ai găsit și l-ai ucis,
Crezând că este un vis rău.

Dă-mi înapoi eroul de poveste,
Ce l-am lăsat acolo în visul meu.
De îl găsești să-mi dai de veste,
Caci fără el n-aș mai fi eu.

Dă-mi înapoi clipa de dor
Aflată într-un colț de inimă stingheră,
Și nu uita că nu-ți va fi ușor,
S-o înlocuiești cu alta efemeră.

Du-mă înapoi în marea mea iubire,
Nu vreau să plec acum din ea,
Ca un pribeag fără oprire,
Lăsând în urmă dragostea.

Vreau locul meu în mijloc de poveste,
Ca o prințesă într-un palat de vis,
Aflat pe cele mai înalte creste,
Într-un tărâm frumos, de nedescris.

Vreau să trăiesc povestea până la sfârșit.
Fii prințul meu frumos și bun,
Sosit în ceas etern de asfințit
Să mă iubești ca un nebun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu