marți, 8 septembrie 2015

Promisiune




Vrei să-mi vorbești, voi veni să te ascult,
Ți-e teamă să crești să devii tot mai mult.
Vrei să mă întrebi, am să-ncerc să-ți răspund,
Vreau doar să știu că mă porți într-un gând.

Și-aș vrea să cer gândului tău,
Să rămână la mine mereu,
Căci de-am să-l las vreodată să plece
Dorul de tine nu-mi va mai trece.

Aș vrea să cer buzelor tale
Să îmi ofere iarăși o sărutare,
Să o facă acum și-apoi și mâine,
Căci ele știu cât mi-e de bine.

Așteaptă-mă de mă vrei sub clarul de lună,
Risipit peste tot în noaptea senină
Strigă-mă cu iubirea din glasul tău,
Nu-ți fie teamă, te găsesc eu.

Știu să te caut în noaptea fierbinte,
Stai nu pleca, așteaptă cuminte
Caci voi sosi negreșit, până în zori,
Să simt cu tine ai iubirii fiori.



Sursa foto -Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu