marți, 22 septembrie 2015

Să păstram tăcerea !

Păstrează tăcerea iubite,
Nu spune cuiva cine sunt,
Sunt doar o clipă fierbinte,
Dintr-un vis frumos de adult.
   
Am apărut în noapte târziu,
Într-o himeră perfectă în doi,
Coborâtă din ceruri cu tine să fiu,
Cât vei păstra visul cu noi.
   
Păstrează tăcerea iubite,
Nu-mi striga numele în noapte,
Doar noi știm că visul nu minte,
Că dragostea noastră se poate.
   
Ne iubim printre stele în vis,
Ce nu spun nimănui despre noi,
Confidente discrete pe cerul aprins,
Al iubirii din noi, amândoi. 
   
Păstrează tăcerea iubito acum,
Nu-mi mai vorbi despre vis,
Vreau să adorm de tine nebun,
De jarul din mine în carne atins.
   
Nu-mi spune iubito nimic până-n zori,
Timpul e scurt să vorbim inutil,
Curgi peste mine, ca roua pe flori,
Răcoare închisă în somnu-mi febril.
   
Păstrează-mă în suflet iubite,
Voi coborî și mâine din nou,
Păstrează tăcerea, iubită cuminte,
A nopții prințesă, și vino mereu. 


Sursa foto- Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu