luni, 29 iunie 2015

Iubește-mă altfel !





Închide-ți ochii și amintește-ți de mine,
Așa cum ți-am apărut în primul tău vis,
Într-o noapte pe vremea când tu
Mă iubeai poate fără să știi.

Întinde-ți mâna și mângâie-mi trupul,

Plăsmuire reala de carne fierbinte
Impregnat în textura palmelor tale,
Tremurânde de dor, însetate de mine.

Rostește-mi numele într-o șoaptă perfectă,

Ce se împrăștie simplu în sunete dulci,
Ca o melodie ce plutește în eter,
Călătorind către mine, cea fără el.

Atinge-mi inima dăruita doar ție,

Astăzi o secundă, mâine un timp,
Atât cât e nevoie să o simți vibrând,
Ca o strună de vioară într-o noapte de dor.

Sărută-mi umbra fugară din spatele tău,

Ce se ascunde discretă într-un colț de iubire,
Așteptând mângâierea atentă a buzelor tale,
Risipire perfectă de stele pe cer.

Iubește-mă altfel de cum am crezut

Ca se naște iubirea, în clipe eterne,
Pipăite cu mintea rătăcită în simțire,
Ca o scânteie dintr-un  foc de nestins. 

Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   

http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu