sâmbătă, 13 iunie 2015

Caută-mă



           
   
Caută-mă printre stele,
Căci ele sunt lumina inimii mele,
Aprinse târziu pe un cer înnorat
Ca un vesmânt de suflet îndoliat.
   
   
Caută-mă prin iarba moale,
Căci ea îmi mângaie picioarele goale,
Crescută încet din lipsă de soare
La umbră, în frig, fără ploaie.
   
   
Caută-mă atent printre valuri
Ce se sparg furioase de maluri,
Formate în adâncuri de mare întinsă,
Într-o furtună eternă, mereu neînvinsă.
   
   
Caută-mă oriunde vei vrea să-ți apar,
Ca pe-o sirenă în vis de pescar,
Pot fi acolo unde vrei tu,
Dar astăzi nu-mi spune nu.
   
   Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   
http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667
      
      

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase versuri! :)
    Imi place mult cum scrii. :) Succes in continuare! :)





    RăspundețiȘtergere