sâmbătă, 3 octombrie 2015

Printre cute de dor

Doinește-mă,
Să te aud cum mă tângui,
În noaptea senină,
Sub cerul cu stele.
Chemarea-ți șoptită
Să ajungă la mine,
În vers scuturat
Din ciutura gurii.
   
Cântă-mă,
Să te ascult cum mă susuri,
Ca apa unui izvor,
Acoperit de trilul
Unei privighetori rătăcite
Prin pădurea uitării
De clipe pierdute absurd,
În ziua de ieri.
   
Recită-mă,
Să te aud cum mă rostești
Ca strofă din poezia
Creată de roșul
Inimii tale pentru mine,
Cea așezată în ea,
Într-o poveste începută
De tine, povestitorul-erou.
   
Dansează-mă,
Să te simt cum mă porți,
Printre pași de tangou,
În acorduri de muzică
Tandră, ca dragostea ta,
Împletită în palmele-ți 
Calde pe trupu-mi,
Strâns lipit de al tău.
   
Mângâie-mă,
Să te văd cum mă simți,
În fiori răspândiți,
Printre cute de dor,
Imprimate discret,
Pe fața sărutului tău,
Oferit mie, dăruit ție,
Destinat nouă.

Iubește-mă,
Să înțeleg cum mă atingi,
Cu patima-ți mută,
Rostită în gesturi,
Aprinse, dar tandre,
Ce smulg însetate,
Dulcele cărnii cuprinse,
În buzele-ți pline de dor.

Sursa foto - Internet

2 comentarii:

  1. Cred că trebuia să intitulezi blogul ”zbucium în suflet și suflet în zbor”.
    Versurile tale dau șansă iubirii divine, în plan teluric, și răspândesc optimismul speranței de împlinire a iubirii pure...

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc, ar fi sunat frumos si asa, l-am intitulat "zbor in suflet" pentru ca s-a nascut tocmai din dorinta de a evada din acest zbucium, de a calatori in acea bucatica din sufletul meu, unde as putea sa-mi regasec linistea.

    RăspundețiȘtergere