vineri, 23 octombrie 2015

Criză de timp

 Pică din cer clipe puține,
 E criză de timp în Înaltul Ceresc,
 Eu sunt departe, n-ajung la mine,
 Cei ce le-adună ceas construiesc.
   
 Le așează pe ore în cadranul rotund,
 Una din alta se aștern într-o zi,
 Eu sunt departe n-ajung nicicând,
 Ceasul n-așteaptă cum aș dori.
   
 Timpul aleargă de frica opririi,
 Secundele ticăie închise în ceas,
 Eu sunt departe, n-ajung iubirii
 Să-i fac în suflet loc de popas.
   
 Zilele trec în nopți care vin,
 Anii se duc condensați într-o clipă,
 Eu sunt departe, n-ajung să țin
 În palmă o viață trăită în pripă.
   
 Soarta n-așteaptă nimic de la mine,
 Ea se întâmplă, spectacol viu,
 Eu sunt departe, pierdută în sine,
 Ceasul nu-mi spune ce vreau să știu.
   
 Capătul lumii se ascunde de timp,
 Nimeni nu știe când o să fie,
 Eu sunt departe, n-ajung să schimb
 Stropul de vreme hărăzit mie.


Sursa foto-Internet  
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu