marți, 17 noiembrie 2015

Scrisoare către Moș Crăciun

   Dragă Moș Crăciun,
   
    Despre tine spun toți că ești darnic și bun și îndeplinești toate dorințele tuturor copiilor și adulților cuminți sau necuminți, fericiți sau nefericiți, credincioși sau necredincioși, păcătoși sau nepăcătoși.
   Un prieten de pe altă planetă, marțian din fire, m-a îndemnat să îți scriu ca să te rog să-mi aduci și mie ce îmi doresc pentru anul acesta.
   Bineînțeles că am fost o fetița cuminte, nu m-am jucat cu chibriturile, chiar dacă uneori am fost tentată să-i dau foc așteptării, am arborat din ce în ce mai des zâmbetul "de bine" și am înfipt biruitoare steagul victorios al "mersului mai departe" pe care mi-l puneau toți în brațe  la fiecare bătălie, de care am târât obosită prin toate tranșeele din linia întâi.
   Am fost generoasă împărțind din puțina mea frumusețe interioară și celor care doreau să guste, fără să se teamă de gustul ușor amărui, și de mirosul ei de suflet îmbătrânit de tânăr, și am acceptat să mă fac mare în cel
 mai scurt timp, ca să mai apuc bilet la ultima reprezentație a maturității.
   Pentru toate aceste mari realizări ale mele cred că merit, cu sau fără poezie, să primesc în dar oportunitatea de a simți în palma mea, prietenesc întinsă, acea strângere de mână pe care primăvara mi-a refuzat-o elegant, deși m-am aflat la câțiva centimetri de ea, dar n-am știut din ce direcție mă privește, și din partea cărei mâini vine, și nu am vrut să strâng o mână greșită care nu transmite prin toți porii acel vis frumos pe care numai ea îl poate dărui.

Sursă foto _ Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu