sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Miroase a simplu omenesc

Miroase a fum, a frig și-a soartă,
Ce s-a uscat pe prund de viață.
Nu știu de-i vie sau de-i moartă
O simt pe umeri sloi de gheață.
   
Inspir adânc dar nu cu lăcomie,
Ce-a mai rămas din soarta mea,
Să o transform în viață vie,
Să o feresc de vreme rea.
   
Miroase a umbre ude de la ceață,
Mirosul lor mă întoarce la început,
La ploaia ce-am primit-o în față,
Și m-a înecat în valuri de trecut.
   
Respir adânc căci încă mai trăiesc,
O umbră printre altele ca mine,
Și mirosim a simplu omenesc,
Ca toți ceilalți ce au trecut prin lume.
   
Miroase a praf de fostă existență,
Particule plutind prin gol de timp,
În suflet simt a Universului clemență,
Promit s-accept prezent în schimb.

Miroase a nori de viitor stingher,
Adus de vântul ce-mi izbește în tâmplă,
Și înțeleg că totu' i hotărât din cer,
Și doar trăiesc ce mi se-ntâmplă.

Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   

http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu