vineri, 27 noiembrie 2015

Acolo...

   
Privesc cu nesaț depărtarea,
Cu ochii adânciți în visare,
Ceva își strigă chemarea
Ca o ispită intensă și mare.
   
Aș vrea să fug astăzi sau mâine,
Să evadez neștiută în noapte,
Din lanțul robiei de mine,
Spre viață și visul de libertate.
   
Să colind liniștită prin stele,
Ghemuită sub floarea dorinței,
Ce-și lasă parfumul în visele mele,
Ca o pecete pe drumul credinței.
   
Îmi vreau dezrobirea ca pe o șansă,
De a trăi în noua mea viață,
Ca atunci când îți iei o revanșă,
Într-o arenă de luptă măreață.
   
   
   
   
Sursa foto -Internet 

3 comentarii:

  1. Nu-mi vine sa cred cat de intens am putut trai fiecare vers în parte....

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi vreau dezrobirea ca pe o șansă,
    De a trăi în noua mea viață,
    Ca atunci când îți iei o revanșă,
    Într-o arenă de luptă măreață.

    RăspundețiȘtergere