luni, 16 noiembrie 2015

Dacă....

Dacă atingerea ta delicată și tandră
Ar naște explozii solare în mine,
Ne-am pârjoli într-o clipă sublimă,
Cu incandescența trăirii din noi.
   
Dacă mângâierea ta însetată și lacomă
Ar declanșa erupții vulcanice în mine,   
Te-aș îneca într-o mare de lavă,
Ce te va trage în eterne adâncuri.
   
Dacă îmbrățișarea ta strânsă și caldă,
Ar rupe zăgazuri în inima-mi plină,
De râuri de dor ținute în frâu,
Te-aș duce la vale într-o secundă.
   
Dacă sărutul tău încărcat de iubire,
Ar naște avalanșe de patimă în mine,
Ne-am rostogoli până la capătul ei,
Fără să simțim când a trecut peste noi.
   
Dacă tot ce reprezinți tu pentru mine,
S-ar reclădi spontan în sufletul meu,
Ar fi acea lume în care am vrea să trăim,
Tot ce nu am trăit în doi până acum.



sursa foto -internet 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu