marți, 1 decembrie 2015

Mi-e dor, iubite...

Mi-e dor, iubite, să-mi spui
Că-ți lipsesc îmbrățișările mele,
Cele de acum, nu cele de atunci,
Căci nu amintirile sunt lângă tine.
   
Mi-e dor, iubite, să-aud cuvinte,
Rostite din nou pentru mine,
Cea de acum, nu cea de atunci,
Caci nu mai sunt cea de demult.
   
Mi-e dor,iubite, să-ți vad nerăbdarea
În gesturi făcute aproape spontan,
Mărturii de acum pentru mâinele nostru,
Cel netrăit deocamdată în noul prezent.
   
Mi-e dor, iubite, să vad și să simt,
Că nu m-ai pierdut într-un ieri terminat
Că sunt lângă tine și astăzi,
La fel de prezentă în gându-ți fugar.
   
Mi-e dor, iubite, să aflu din nou,
Tot ce știam într-o vreme,
Că pot să însemn pentru tine,
Cel ce trăiești în sufletul meu. 


Sursa foto- internet

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu