sâmbătă, 30 ianuarie 2016

O duna de nisip

Sunt o dună de nisip apărută misterios într-un deșert de o netezime desăvârșită.Poate am apărut ca urmare a unei furtuni puternice, nedorită dar imposibil de prevenit, sau poate cineva a spart clepsidra eternității aici, în deșert, lăsându-mă să curg nestingherită pană la ultimul fir. Voi rămâne aici, în desertul existentei mele până când o altă furtună ma va spulbera nemiloasă, împrăștiindu-mă atât de neștiut că nu va rămâne nici măcar amintirea unui "a fost odată o dună...''. Sau până când un muritor, rătăcit printr-un deșert aidoma mie, va avea puterea să răzbată până la mine refăcând cu gesturi tandre și generoase clepsidra sfărâmată mult prea devreme, și mă va culege în căușul palmelor sale, redându-mi iluzia menirii mele inițiale : ...să curg încet de la început și până la sfârșit....ca orice himera!


Sursa foto-Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu