vineri, 8 ianuarie 2016

Fă-ți timp...

Fă-ți timp să ascuți muzica gândului meu,
Pipăind atent cu mintea-ți acordurile-i fine,
Ce se vor răspândi în fibrele sufletului tău,
Ca un nectar parfumat, beție a simțurilor.
   
Nu știu să cânt, nu am știut niciodată,
Dar știu să așez dragostea în note,
Înșiruite discret în portativul iubirii,
Construind o romanță în noaptea de dor.
   
Fă-ți timp să asculți iubindu-mă iar,
Căci noaptea se crapă în cioburi de zori,
Și cântecul meu e doar pentru focul din tine,
A cărui văpaie se varsă în mine.
   
Nu știu să cânt și nici n-am să știu vreodată,
Căci muzica mea va rămâne o taină,
Știută de noi, ascultând-o în delir,
Adormiți printre gânduri, surprinse visând.
   
Fă-ți timp să asculți iubirea din tine,
Răsfrântă în vibrații ce vin către mine,
Ca o cascadă ropotind printre stânci,
Învolburându-se tandru peste inima mea.

Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   

http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667


Sursa foto- Internet 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu