duminică, 3 ianuarie 2016

Dor de tine...

Nici noaptea asta nu-i așa
Cum aș fi vrut să o trăiesc,
Și iar mă doare lipsa ta,
Din somnul meu cel omenesc.
   
Parfumul tău în nări îl simt,
Ca pe-o aromă dulce amară,
Mi-e dor din nou să te ating,
Așa cum am visat aseară.
   
Te-aș vrea aproape, lângă mine,
Să pot visa la pieptul tău,
Că toate nopțile-s senine,
Că a trecut tot ce-a fost greu.
   
Cu ochii închiși te urmăresc,
Iar gândul meu te însoțește,
Oriunde ai fi eu iți doresc,
Un somn ce trupu-ți odihnește.
   
Și-n visul tău de-am să apar,
Să-mi dăruiești o îmbrățișare,
Să-mi țină până-n zori măcar,
Căci și tu știi că lipsa-ți doare.


Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   

http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667


Sursa foto-internet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu