vineri, 30 iunie 2017

Visând la iubire

  Am adormit visând la iubire,
  La iubirea aceea fără granițe umane
  Ce nu așează bariere în cuget și simțire,
  Și lasă să reverse trăirile-ți spontane.

  La iubirea aceea pe care tu o simți,
  Clocotitoare sevă cu gust de lavă-ncinsă,
  Ce pare să erupă în nopțile fierbinți,
  Când luna stă de veghe ca o făclie aprinsă.
  
  La iubirea aceea ce-n vis mă recunoaște,
  Și-mi zâmbește tandru cu ochii tăi mirați,
  Făcând să crească-n mine dorința de-a cunoaște,
  Misterul ce se-ascunde, ținându-ne legați.
  
  Legată sunt de tine, captivă în iubire,
  Lipsită de constrângeri, atât de îndrăgostită,
  Visând la o poveste, sublimă-nchipuire,
  Frumoasă ca iubirea, minunea mea trăită.

Un comentariu:

  1. Legată sunt de tine, captivă în iubire,
      Lipsită de constrângeri, atât de îndrăgostită,
      Visând la o poveste, sublimă-nchipuire,
      Frumoasă ca iubirea, minunea mea trăită.

    RăspundețiȘtergere