marți, 12 aprilie 2016

Sufletul meu va mai scrie o vreme

Am visat că scriam poezie
Pe un colț de batistă umedă,
De la lacrimile curse în neștire,
Din ochii mei veșnic triști,
Neatenți la privirea ascunsă în ei.

Cineva m-a strigat din capăt de vers,
M-am luptat să ajung la marginea lui,
Neținând cont de rimă, ritm și măsură,
Doar ca să-i spun că sunt bine acum,
Ca o metaforă închisă între strofe.

Că sufletul meu va mai scrie o vreme,
Despre iubire, viață și dor,
Zugrăvind în cuvinte tablouri suave,
Ascunse în trăiri, fioruri și șoapte,
Răscolind printre umbre și vechi amintiri. 

2 comentarii:

  1. Păi, cum niciun comentariu? Ei știu ce frumoasă este această poezie? Un share!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt...https://vanatorulderasarituri.wordpress.com/2016/06/06/reduta-inimii-dana-f-zaharia/

    RăspundețiȘtergere