sâmbătă, 23 aprilie 2016

M-am așternut. cuminte..

M-am așternut cuminte la intrarea în inima ta,
Ca un covor de patima caldă și moale,
Pe care te-ai întins fericit și îmbătat de iubire,
Mângâindu-mă tandru, țesătură cu țesătură.

Ai adormit zâmbind și-amprenta zâmbetului tău,
S-a întipărit adânc în carnea fibrelor mele,
Mătase delicată de suflet vibrând,
De bucuria de a fi aproape de tine.

Te-ai deșteptat odihnit de dragostea mea,
M-ai îmbrățișat strâns încă o dată,
Te-ai ridicat și ai pășit liniștit în casa inimii tale,
Neatent la freamătul meu de covor părăsit.

Vor exista întotdeauna covoare pe care să calci,
Vor fi altele pe care uneori să pășești,
De câte ori vei intra și ieși din inima-ți mare,
Dar niciodată altul țesut cu-o dragoste ca a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu