duminică, 17 aprilie 2016

Număr pași de gânduri nebune

Număr pașii gândului tău,
Deși știu de multă vreme câți sunt,
Îi simt când vin, îi văd la plecare,
Par așa mici când se depărtează.

Dar în seara asta au venit mai puțini,
Câțiva i-ai oprit decis lângă tine,
Și astfel gândul nu a mai ajuns tot,
Iar eu nu l-am putut ține în brațe întreg.

M-am bucurat însă de el pe jumate,
I-am dăruit din pașii gândului meu,
Ca să se întoarcă complet înapoi,
Acolo unde-i e locul, în tine.

Număr pașii gândului meu,
Trimis înapoi împreună cu al tău,
Și sper să nu rămână vreo clipă în urmă,
Să ajungă întreg pân’ la tine.

Număr pași mici de gânduri nebune,
Ce colindă distanțe cât viața de mari,
Măsurate în secunde, frânturi de etern,
Ce par mii de fluturi în zbor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu