vineri, 29 iunie 2018

Eu zăbovesc în asfințit !

   Mi-ai spus adio și te-ai dus,
  Și totu-n mine a apus.
  În urma ta s-a întunecat,
  Mi-ai luat lumina și-ai plecat.
  
  Și-am înțeles că ne-a sosit,
  Acel moment de la sfârșit,
  Când și iubirea se desparte
  Și fiecare-și ia o parte.
  
  Cu partea ta tu pleci la drum,
  Eu partea mea n-o mai adun.
  Tu te îndrepți spre răsărit,
  Eu zăbovesc în asfințit.
  
  Tu o să ajungi în ziua nouă,
  Și-o să te bucuri iar de rouă,
  Eu o să aprind un felinar
  Să fac din noaptea mea un far.
  
  Tu vei trăi din nou la soare,
  Oriunde ai fi, căci lumea-i mare,
  Și niciodată nu vei ști
  Cum este noaptea fără zi.
  
  Eu- voi îngropa iubirea-n noapte,
  Cât mai adânc, cât mai departe,
  Și niciodată n-am să-ți cer
  Un pic de soare pe-al meu cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu