duminică, 17 iunie 2018

În povestea mea

  În povestea mea eroii sunt mici, căci așa sunt toți eroii de început.
  În povestea mea nu există palat căci nu scriu despre fete de împărat.
  În povestea mea nu există încercare, ci doar experiențe care nu fac eroi să crească, ci doar îi învață să se descurce, neînsemnând că sunt slabi.
  În povestea mea nu sunt zmei pentru că nu am nevoie de oameni răi ca să îi pun în valoare pe cei buni.
  În povestea mea nimeni nu trăiește până  la adânci bătrâneți doar ca să-și numere anii, ci ca să se bucure de ceea ce viața are de oferit, celor care nu se tem de ea, în drumul lor spre sfârșit.
  În povestea mea nu sunt decât un simplu narator al acelor întâmplări care fac din cuvinte mesagerii încrezători ai binelui din sufletele noastre însetate de frumos și lumină.
  În povestea mea eu sunt ceea ce cu siguranță nu poți fi tu, așa cum tu ești întotdeauna ceea ce n-aș îndrăzni să fiu eu : Un erou.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu