miercuri, 6 iunie 2018

Gândul bun

  - Tu te gândești la mine ?
  - Uneori da, alteori nu. Dar tu ?
  -Uneori nu, de cele mai multe ori da.
  - Și-atunci cum se face că gândurile noastre nu se întâlnesc niciodată ?
  - Ba se întâlnesc, doar că nu se cunosc, încă...
  - Cum arată gândul tău ? Ca să fiu atent, să-l recunosc.
  - E un gând bun, atât.
  - Asta înseamnă că al meu e rău ?
  - Nu ! E doar un gând neatent și jovial.
  - Deci,tu îl cunoști.
  - Nu. Mi-l imaginez. Îl creionez, ori de câte ori te privesc cum îți zboară gândurile. Știu că unul din ele îmi aparține. Nu e cel dintâi dintre gândurile tale, dar nu este nici cel din urmă.
  - Și al tău ?
  - Ce-i cu el ?
  - E cel dintâi ?
  - Nu, e cel din urmă. E tot ce mi-a mai rămas...gândul la tine.. Celelalte s-au pierdut...
  - Și nu te temi ?
  - Eu, de ce m-aș teme ?
  - Că s-ar putea rătăci și acesta.
  - Tu ar trebui să te temi : nu de multe ori în viață te caută un gând bun.
  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu