duminică, 30 octombrie 2016

Simplu : Mulțumesc

Mulțumesc tuturor celor care și-au rupt câteva minute din tumultul lor cotidian pentru a pătrunde preț de o clipă într-o altă lume generată de scrierile de pe acest blog.
Inspirate de trăiri și experiențe autentice ale unui om care a început să scrie fără să știe că poate face asta, încurajată și susținută de părerile voastre, cei care ați parcurs din materialele de pe blog,toate poveștile, articolele și mai ales versurile mele au avut un dublu rol :
Pentru mine au însemnat găsirea acelui drum dinspre întuneric spre lumină, ca formă de exteriorizare a ceea ce sufletul meu încă mai era în stare să simtă, să trăiască, să iubească, să (re )găsească.
 Pentru voi, cititorii, unii fideli încă de la apariția lui a însemnat, sper din tot sufletul posibilitatea de a vă redescoperi emoțiile și experiențele în multe din aceste scrieri, și de ce nu, dobândirea certitudinii că binele, sensibilitatea, iubirea și dorul sunt atât de frumoase și merită împărtășite.
Dacă la capătul lecturii vreunuia din aceste materiale citite ați reușit să rămâneți pe gânduri, spunându-vă cu toată sinceritatea “și eu am simțit asa, și mie mi-e dor,și eu încă iubesc, și eu pot trăi asta... ”, atunci înseamnă că misiunea lor a fost atinsă! A lor și a mea, ca intermediar între sufletul meu și sufletul vostru, cei cărora le-am dăruit necondiționat o bucățică din lumea mea interioară.
Zilele astea blogul a ajuns la 100 000 de vizualizări. Nu știu dacă este mult sau puțin, dacă voi mai scrie sau nu, dar astăzi vreau să mă bucur alături de voi de reușita noastră a tuturor celor care au încercat măcar o dată “ zborul în suflet “.
 Vă mulțumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu