luni, 3 octombrie 2016

Mai stai o clipă...

Mai stai o clipă, nu pleca,
E încă frig în viața mea.
Nici n-am simțit că a fost vară,
Am înghețat seară de seară.

Mai stai o clipă, mai rămâi, 
Nu poți pleca tu cel dintâi,
M-aș rătăci, pierdută-n noapte,
M-aș îneca-n singurătate.

Mai stai o clipă, nu te duce,
Căci luna a plecat să-și culce
În apa mării fața-i albă,
Și ne-a unit ca într-o salbă.

Mai stai o clipă, până-n zori
Când roua îți va da fiori,
Te voi lăsa atunci să pleci,
Căci diminețile sunt reci.

Mai stai o clipă, nu pleca,
Se va încălzi și-n viața mea,
Voi înțelege c-a fost vară,
Și te-am iubit seară de seară.

Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   


http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu