sâmbătă, 30 septembrie 2017

O insulă bună

Fă din mine o insulă,
Înconjoară-mă cu dragoste,
Numește-mă simplu, Fericire,
Și ascunde-mă undeva.

Leagă-mă de vreun continent
Cu firele nevăzute ale depărtării,
Ca să poți fi singurul naufragiat
Adăpostit pe țărmurile mele.

Notează-mi locul pe harta
Nescrisă din inima ta,
Și lasă-te ghidat doar de dor
Ca singurul punct cardinal exact.

Rătăcește-te de restul corăbiilor,
Ia-te după dâra de lună
Ce te va duce spre unicul far,
A cărui lumină se cheamă iubire.

Eu mă voi ridica printre valuri,
Te voi aștepta pe praguri de spumă,
Ca să nu te lovești de asprele-mi stânci,
Ce le-a înălțat colț cu colț așteptarea.

Fă din mine o insulă bună,
Pe care să-ți dorești să o găsești,
Fără compas și fără busolă,
Doar cu inima în vârf de catarg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu