duminică, 16 iulie 2017

Să-ți scriu...

     Să-ți scriu, iubite, despre mine,
  Dar tu oricum mă știi prea bine,
  Și câte aș vrea să-ți povestesc
  În gândul tău se regăsesc.
  
  Să-ți scriu, iubite, despre tine,
  Dar tot ce știu ascund în mine,
  Și te aștept să răscolești
  Și gând cu gând să te întregești.
  
  Să-ți scriu, iubite, despre noi,
  Dar noi ne știm pe amândoi,
  Și orice am spune în cuvinte
  Ar fi puțin și-am ține minte.
  
  Să-mi scrii, iubite, n-are rost,
  Mai bine spune-mi pe de rost,
  Că îți lipsesc și că ți-e dor,
  Că fără mine te simți gol.
  

Un comentariu:

  1. ...Cand-CLIPELE-sunt...CALATOARE!/...IUBIRILE-sunt...TRECATOARE!/E LUMEA-plina de-MISTERE!/Dar TU...FEMEIE!...Mereu-CERE!/Si strigat-ti...simturile-TOATE!/Sa le...respiri-LUSTRATE!/Felix H.D.Abcda/B.13.08./2017

    RăspundețiȘtergere