luni, 24 iulie 2017

Jumătate de noapte

  Am împletit jumătate de noapte, 
  Cu jumătate din visele-mi coapte,
  Pârguite sub raze de lună,
  Răsucite pe frunte cunună.
  
  Am înfipt în ea spice de dor,
  Fără să-ți tulbur somnul ușor,
  Am colorat-o cu flori de cicoare,
  Ca să-ți fac gândul la mine să zboare.
  
  Ți-am rezemat capul în perne de nori,
  Ți-am învelit trupul cu pături de zori,
  Ți-am luminat fața cu faguri de stele,
  Te-am legănat între visele mele.
  
  Ai dormit dus pân'' la ziua cea nouă,
  Deșteptat tandru de iubire și rouă,
  Mi-ai sărutat mâna pe pieptu-ți lăsată,
  Și-ai promis c-o să vii și-altădată.
  
  Te-am petrecut cu privirea până departe,
  M-am întors în cealaltă jumate de noapte,
  Am umplut-o cu ce-a mai rămas dintre vise,
  Necoapte și plânse sub stelele stinse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu