sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Iubește-mă pentru acum

Iubește-mă pentru ceea ce sunt
Nu pentru ceea ce odată am fost,
Pentru amintirile ce pot construi viitorul,
Nu pentru cele ce-mi mărginesc trecutul.

Iubește-mă pentru noul meu parfum,
Ce seamă neîndoielnic cu florile de primăvară,
Proaspăt îmbobocite după o lungă iarnă,
Ce părea să îmi înghețe și sufletul.

Iubește-mă pentru vocea mea nouă,
Pe care o percepi caldă și catifelată,
Chiar dacă doar o asculți și nu o atingi,
Sunetul ei fiind ca o mângâiere blândă de mamă.

Iubește-mă pentru noul meu trup,
Renăscut din cenușa fostului corp,
Cu aceleași forme dar cu altă textură,
Mai bună, mai fină, ușor diafană.

Iubește-mă pentru tot ce tu simți
Că merită să iubești o femeie,
Ca oricare alta în trecerea ei unică
Printre miile de alte asemenea femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu