sâmbătă, 19 noiembrie 2016

Așează-ți dorul lângă al meu

Așează-ți dorul lângă al meu,
Să îl găsești nu-ți va fi greu,
Miroase a flori de lăcrămioare
Și strălucește ca un soare.

Lăsă-l o clipă să rămână,
Să își vorbească mână-n mână,
Căci dorul meu știe s-asculte,
Și nu-i compus din vorbe multe.

De dorul meu să nu te temi,
El se arată doar de-l chemi,
Și nu apare de nu-l strigi,
De nu-ți dorești să îl atingi.

Pe dorul meu să-l prețuiești,
Să nu te joci când îl iubești,
Căci el se naște doar o dată
Și ca și omul are o soartă.

De-i rea sau bună el o duce,
Și o respectă ca pe-o cruce,
E-un dor cuminte, așezat,
Și imposibil de uitat.

Așează-ți dorul lângă al meu,
Să se împletească-n tu și eu,
Și să renască-n doruri multe,
Căci dorul meu e cât un munte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu