duminică, 18 septembrie 2016

Rugăminți

Aprinde lumina din mine iubite,
E încă o seară în sufletul meu,
Și chiar de-i o noapte fierbinte,
Mi-e dor de lumină din nou.

Închide fereastra din tine iubito,
E atât de rece în inima mea,
Și oricât de mult am dorit-o,
Noaptea aceasta-i de gheața si ea.

Aprinde și focul din mine iubite,
Mi-e dor de văpaia iscată de el,
Să ardă în mine foc bun și cuminte,
Durerea să ardă odată cu el.

Închide ferastra odată iubito,
Căci vântul ne stinge tot focul din noi,
Rafala-i tăioasă în trup am simțit-o,
Căci el e puternic si noi suntem goi.

Ascultă tăcerea cu mine iubite,
Lumina și focul se aud între noi,
Lucind și trosnind în noaptea cuminte,
Ca un ecou al iubirii în doi.

Ascultă și vântul de-afară iubito,
Fereasta închisă îl ține departe,
Căldura-ți din suflet de el am ferit-o,
Răceala din mine dispare în noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu