joi, 15 septembrie 2016

Fă-mă să zbor !

Sărută-mi tâmpla zvâcnind
Sub povara gândurilor înghesuite timid,
Simte-le pulsația gingașă și fină,
De gânduri frumoase, lipsite de vină.

Ascultă-le taina rostită-n tăcere,
Alege-o pe aceea ce-ți face plăcere,
Și gustă-i dulceața de gând inocent,
Ce-ți intră în carne cu ritmul lui lent.

Sărută-mi ochii o clipă închiși
Visând la iubirea ce-i ține aprinși,
Simte-le licărul iscat de credința,
Că vezi în ei dorul și nu doar dorința.

Privește-le viața închisă sub pleoape,
Primește-o în brațe și ține-o aproape
De inima-ți bună ce bate ritmat,
Tic-tacul iubirii în vene vărsat.

Sărută-mi buzele de dragoste pline,
Las-o să curgă, să verse în tine,
Acceptă-le suflul, inspiră-l cu dor,
Păstrează-mă în tine, fă-mă să zbor.

Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   


http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu