marți, 23 august 2016

Știi cine sunt eu

Te-am așteptat din nou iubite,
La hotarul dintre gândul meu și al tău,
Sperând să vii am adormit cuminte,
Și te-am zărit pășind în visul meu.

Veneai încet, călcând peste tăcerea,
Ce se agăța timid de pasul tău,
Cerându-ți să-i alini un pic durerea,
De a nu rosti nimic din dorul meu.

Păreai grăbit către niciundele din noi,
Poate veneai să mă întâlnești,
Poate-ți doreai să fim doar noi,
În visul meu păreai că mă iubești.

Nu m-ai zărit dar totuși te-ai oprit,
Poate ai simțit că sunt pe drumul tău,
M-ai sărutat pe obrazul adormit,
Și mi-ai șoptit că știi cine sunt eu.

Când m-am trezit erai deja departe,
Pe-obrazul meu ardea sărutul tău,
Și mi-am dorit ca-n fiecare noapte,
Să te întorci să îl aprinzi din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu