duminică, 25 decembrie 2022

Te simt aici, dar ești departe

 


Rămas in gându-mi peste noapte, 

Te simt aici, dar esti departe, 

Aștept s-adorm, s-apari în vis, 

Să mă iubești, cum mi-ai promis.


Pe trupul meu să-ți simt privirea, 

În ochii mei să vezi iubirea, 

Iar gustul meu de mere coapte, 

Să-ți țină loc de tot și toate.


Să simți în carnea ta to jarul, 

Pe buze să-ți rămână amarul, 

De a nu-ți ajunge o noapte-ntreagă,

Să stingi tot focul ce ne leagă.


Și-nvăluit de calde jurăminte, 

Pe sânul meu s-adormi cuminte, 

Cu fața întoarsă spre zenit, 

Ca să nu uiți cât m-ai iubit.

Un comentariu:

  1. Numele meu este Gabriele, vreau să-i mulțumesc doctorului Ellen pentru vraja care mi-a ajutat familia să câștige un proces care l-ar fi condamnat pe fratele meu la închisoare pe viață, acuzat de crimă. Familia mea și cu mine suntem complet recunoscători, așa că îmi fac timp să las acest comentariu, deoarece i-am promis Dr. Ellen să împărtășesc această mărturie. Pentru cei care au o provocare similară, îl puteți contacta prin e-mail: ellenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp: +2349074881619. Serviciul său include și
    1. Vrăji pentru a câștiga la loterie
    2. Vrăjile aduc înapoi fostul tău iubit
    3. Vrăji pentru a opri divorțul
    4. Vindecarea imediată a HIV/SIDA
    5. Cura cancerului
    6. Vrăji de dragoste
    7. Vrăji de reconciliere
    8. vrăji de naștere și soluții pentru infertilitate etc.

    RăspundețiȘtergere