duminică, 25 decembrie 2022

Păstrează tăcerea


Păstrează tăcerea și spune-mi să plec, 

Aruncă-mă-n noaptea strivita de beznă,

Prin întunericul vieții sortită-s să trec,

Cu dragostea-mi roabă legată de gleznă.


Păstrează tăcerea ieșindu-mi din vis, 

Închide-i fereastra cu pocnetu-i surd,

Lăsându-mă în urmă cu dorul închis,

A cărui durere doar eu o aud.


Păstrează tăcerea și mergi mai departe, 

Ca într-o poveste ce încă n-a curs. 

Căci mândru-i erou puterea-și împarte, 

Între aici și acolo, între a fost și s-a dus.


Păstrează tăcerea, e toată de-ajuns, 

Uitatele-ți vorbe mai sunt încă vii, 

Și toate în suflet adânc au pătruns, 

Dar rana lor crudă va trece într-o zi.


Păstrează tăcerea, e mult mai ușor,

În liniștea nopții, nu are ecou,

Și astfel durerea din vise ce mor, 

Rămâne în urma-ți, iubite, din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu