duminică, 20 februarie 2022

La mine în vis

 La mine în vis


Când ai pășit la mine în vis,

N-ai ciocănit, era deschis.

Căci te-așteptam cu frenezie

Să mă trezești, să mă simt vie.


Te-ai așezat pe-un colț de gând,

Mi-ai mângâiat obrazul tremurând,

Și mi-ai șoptit plin de dorință,

Că lipsa mea e-o suferință.


Mi-ai smuls cu patimă un sărut,

Eu ți-am răspuns, căci te-am crezut,

Și chiar visam la o iubire,

Ca și un sclav la dezrobire.


Și legănată-n somnu-mi dulce,

Lăsata-m trupu-ți să se culce,

Pe sânul meu, strivit ușor,

De buzele-ți tânjind de dor.


Iar șoaptele-ți rostind cuvinte,

Mă amăgeau cu jurăminte,

Ce aveau să piară dimineață,

Când totul se trezea la viață.


Și tot așa, cu încă-un vis

În somnul meu lăsat deschis,

Eu te aștept să vii, iubite,

Doar nopțile mi-s fericite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu