luni, 21 octombrie 2019

Hai să ne jucăm de-a soarta

   
   Hai să ne jucăm de-a viața,
   Eu sunt acul, tu fii ața,
   Și să coasem împreună
   Eu un soare tu o lună.
   
   
   Hai să ne jucăm de-a jarul,
   Eu sunt lemnul, tu amnarul
   Și să ardem împreună
   Încălzind o lume bună.
   
   Hai să ne jucăm de-a omul
   Tu fii creanga, eu sunt pomul
   Și să creștem împreună
   Tot ținându-ne de mână.
   
   Hai să ne jucăm de-a lumea,
   Eu sunt saltul, tu genunea
   Și s-o trecem împreuna
   Unde Oamenii se-adună.
   
   Hai să ne jucăm de-a jocul
   Tu fii apa, eu sunt focul
   Ca să stingem împreună
   Dragostea din noi nebună.
   
   Hai să ne jucăm de-a soarta,
   Eu sunt slova, tu fii arta,
   Și să scriem împreună,
           Doar povești sub clar de lună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu