joi, 25 aprilie 2019

Luna din palmă


Am tăiat curioasă o felie de lună
Din rotundul ei mare și galben și plin,
Am venit să te aștept, ținând-o în mână,
Să gustăm împreună din astrul divin.

Ai ajuns prea târziu când ea se stinsese,
Iar eu adromisem cu luna în mână,
Ai gustat o frântură din ce-mi rămâsese,
Mi-ai șoptit abătut că luna nu-i bună.

Mi-ai întins precaut o bucată de zori
Pe care-o furasei în grabă din cer,
Ținând-o ascunsă, cuprins de fiori,
Să nu fiu zărită și astfel să pier.

Am mâncat împreună bucata de zori,
Scurtând c-o secundă căderea de rouă,
Iar ce-a mai rămas ai ascuns-o prin nori
Să nu se cunoască în ziua cea nouă.

M-am trezit rază în plin răsărit,
Cu luna în palmă, apusă și rece,
Firească dovadă că fructul oprit
        Va fi gustat iară când ziua va trece. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu