miercuri, 10 februarie 2016

Miroase a dor în părul meu

Miroase a dor în părul meu,
De îl răsfiri coboară în mine,
Căci dorul e mirosul tău,
Și-al serilor de stele pline.
    
Cu dorul tău adorm în nări,
Și îl respir, sublim parfum,
Plutind în cele patru zări,
Oprindu-se un pic din drum.
    
Miroase a tine în viața mea,
Nu pot descrie în cuvinte
Mirosul tău, și nici n-aș vrea,
E doar al meu și-l țin în minte.
    
Cu tine în gând trăiesc de-o vreme,
În lipsa ta eu doar respir,
Absența ta durere așterne,
Culeasă-n lacrimi fir cu fir.
    
Miroase a dor în preajma mea,
Dar de mă-ntrebi nu știu sa-ți spun
Ce-mi va aduce liniștea, 
Atâta vreau, al tău parfum.

Poezie inclusă în volumul Zbor în suflet apărut la Editura Libris, Brasov, 2017
   
http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=1164667


      
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu