sâmbătă, 18 iunie 2022

Din când în când

 Din când în când, pe cer răsare

Nevinovată, câte-un pui de stea, 

Iar pe pământ la fel apare, 

Când nu mai crezi că ar putea,

Să-ți încolțească-n suflet, dragostea.


Din când în când,din cer mai pică, 

Și rouă nouă în zori de zi, 

Iar pe pământ îți este frică, 

Că nu ai mai putea iubi, 

Cum ai făcut-o în altă zi.


Din când în când, si-n cer apune, 

Și soarele ajuns la asfințit, 

Iar pe pământ nu ai cui spune, 

Că lângă tine totul s-a sfârșit, 

Și nu mai ești tu cel iubit.


Din când în când și-n cer renaște, 

Nevinovat, un astru nou, 

Iar pe pământ la fel se naște, 

Altă iubire, cu un alt erou, 

Pe care tu îl crezi, din nou.


Un comentariu:

  1. Numele meu este Gabriele, vreau să-i mulțumesc doctorului Ellen pentru vraja care mi-a ajutat familia să câștige un proces care l-ar fi condamnat pe fratele meu la închisoare pe viață, acuzat de crimă. Familia mea și cu mine suntem complet recunoscători, așa că îmi fac timp să las acest comentariu, deoarece i-am promis Dr. Ellen să împărtășesc această mărturie. Pentru cei care au o provocare similară, îl puteți contacta prin e-mail: ellenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp: +2349074881619. Serviciul său include și
    1. Vrăji pentru a câștiga la loterie
    2. Vrăjile aduc înapoi fostul tău iubit
    3. Vrăji pentru a opri divorțul
    4. Vindecarea imediată a HIV/SIDA
    5. Cura cancerului
    6. Vrăji de dragoste
    7. Vrăji de reconciliere
    8. vrăji de naștere și soluții pentru infertilitate etc.

    RăspundețiȘtergere